ZEISS OPTIME клиентски опит
Услуги на ZEISS

Съсредоточете се върху грижата за пациентите.

ZEISS OPTIME

Научете как плановете за услуги OPTIME са помогнали в клиники или практики с цел фокус какво наистина си заслужава: предлагането на отлична грижа за пациента.

Услугите на ZEISS се отличават с висока степен на удовлетвореност на клиентите

Клиентите по целия свят разчитат на OPTIME® планове за сервизно обслужване от ZEISS. С десетилетия опит в подкрепата на Вашите клинични и практически нужди, ние Ви даваме възможност да се съсредоточите върху грижите за пациентите чрез гарантирано време на безотказна работа, оптимизирана производителност на системата и свързани авангардни технологии. Високата оценка за удовлетвореност на клиентите1 е доказателство за ангажираността ни да предоставяме изключителни услуги и да осигуряваме подкрепата, от която се нуждаят нашите клиенти.

Медицински специалисти, ИТ мениджъри и клинични директори от цял свят споделят своите истории за предизвикателствата на ежедневието. Вижте как надеждната поддръжка и ремонт на системата, прозрачните процеси и цифровата поддръжка осигуряват безпроблемно функциониране на клиниките и практиките с плановете за сервизно обслужване ZEISS OPTIME. Следващите видеа от клиенти на ZEISS от цял свят улавят тези моменти и опит.

Високо качество на обслужване

по целия свят

Високо качество на обслужване по целия свят
Очен институт на д-р Ом Паркаш Сервизният екип на ZEISS е „на една крачка разстояние“
Медицинска практика на д-р Кортюм MVZ GmbH Защо ZEISS OPTIME е „от съществено значение за развитието на практиката“
Клиника OFTALVIST Свързаност за първокласни грижи за пациентите
ENVUE Eye & Laser Center Как един „страхотен партньор в обслужването“ подпомага ефективния поток от пациенти
Очен център Eagle Партньорство за благосъстоянието на пациентите
Clinica del Noroeste Водещо предимство на клиниката: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Използване на задълбочени познания за професионални услуги
SHANGHAI HEPING EYE HOSPITAL Ключова услуга за интензивна очна грижа
Д-р Брус А. Ривърс, директор и хирург, Envue Eye & Laser Center, САЩ

Как един „страхотен партньор в обслужването“ подпомага ефективния поток от пациенти

От 2021 г. насам д-р Брус А. Ривърс и екипът на Envue Eye & Laser Center в САЩ се доверяват на своя план за сервизно обслужване ZEISS OPTIME, за да осигурят безпроблемен работен процес за пациентите. Сервизният екип на ZEISS играе жизненоважна роля за ефективното функциониране на центъра и отличните грижи за пациентите - от редовната поддръжка и безпроблемното обновяване на системата до бързата поддръжка при прекъсване на електрозахранването.

Дипл. специалист Франсисо Хавиер Валдес, генерален мениджър, Clínica del Noroeste, Мексико

Водещо предимство на клиниката: ZEISS OPTIME

Clínica del Noroeste се отличава от останалите клиники в Мексико със системите ZEISS, като предлага по-кратки операции и най-модерната технология в региона. Екипът избра план за сервизно обслужване ZEISS OPTIME за превантивна и коригираща поддръжка, както и обучение на персонала, за да може това оборудване да се поддържа рентабилно и ефективно. Открийте как партньорството ни осигурява най-съвременни решения и висококачествени услуги за пациентите.

Д-р Марсия Толедо, медицински директор, VER Hospital de Olhos

Използване на задълбочени познания за професионални услуги

VER Hospital de Olhos в Бразилия осигурява качествено зрение и качествен живот на пациентите в седемте си обекта. За да отговори на нуждите си, екипът разчита на своя план за сервизно обслужване ZEISS OPTIME за гъвкава поддръжка. Използвайки задълбочени познания за системите ZEISS, сервизният екип може да получи достъп до системите и да ги диагностицира, както и да изпрати обучени инженери, които да разрешат всеки проблем. Вижте как това силно партньорство осигурява надеждна грижа.

Д-р Педро Таня Риверо, Национален медицински директор, клиника OFTALVIST, Испания

Свързаност за първокласни грижи за пациентите

Свързаността с услуги в реално време е от решаващо значение за професионалния екип на клиника OFTALVIST, мрежа от над 40 очни кабинета в цяла Испания, в която се лекуват 300 000 пациенти годишно. Вижте как незабавната дистанционна поддръжка на ZEISS OPTIME гарантира, че клиниките са винаги готови да се грижат за своите пациенти, като решават проблемите „на момента“, като същевременно осигуряват сигурна връзка, отговаряща на най-новите стандарти.

Д-р Карстен Кортюм, MD PD, специалист-офталмолог, Медицинска практика на д-р Кортюм MVZ GmbH, Германия

Защо ZEISS OPTIME е „от съществено значение за развитието на практиката“

В семейната офталмологична практика в Лудвигсбург д-р Карстен Кортюм цени ясната комуникация с пациентите. Той избра план за обслужване ZEISS OPTIME, за да осигури плавни и прозрачни процеси за изключителната грижа за над 7000 пациенти всяко тримесечие. Д-р Кортюм разчита на ZEISS за безпроблемна работа и спазване на законовите изисквания при поддръжката на медицински системи. Ролята на ZEISS OPTIME е от съществено значение за растежа на практиката, тъй като поддържа високопроизводителни и точни системи.

Д-р Рохит Ом Паркаш, директор на клиниката, катарактален и рефрактивен хирург, Институт по очни болести „Ом Паркаш“, Индия

Сервизният екип на ZEISS е „на една крачка разстояние“

Екипът от баща и син в Института по очни болести „Д-р Ом Паркаш“ в Пенджаб, Индия, разчита на непрекъснатата експлоатация на системата, за да ръководи големия обем работа на своята офталмологична практика. Бързата поддръжка от сервизния екип на ZEISS е от значение. Вижте как планът за обслужване ZEISS OPTIME е неразделна част от мисията им за предоставяне на изключителни грижи за пациентите.

Д-р Джейкъб Ченг, директор на отделението по ретина и витреоретинална хирургия, Очен център Eagle, Сингапур

Партньорство за благосъстоянието на пациентите

Съпричастната и персонализирана грижа за очите е основен приоритет за д-р Джейкъб Ченг и персонала на Очен център Eagle в Сингапур. С бързата поддръжка на ZEISS центърът избягва престой, който може да забави операцията и да застраши безопасността. Гледайте видеото, за да научите защо те вярват, че услугата ZEISS OPTIME е от основно значение за предоставянето на висококачествени грижи за пациентите.

Проф. Гио Хайке, декан на офталмологичната болница в Шанхай Хепинг, Китай

Ключова услуга за интензивна очна грижа

В болницата за очни болести в Шанхай Хепинг модерните системи на ZEISS са неразделна част от работата им. При над 100 000 амбулаторни посещения годишно поддържането на оптимална работа на оборудването е от решаващо значение. Ето защо професор Гио Хайке и екипът избраха плана за сервизно обслужване OPTIME. Бързата реакция на сервизния екип на ZEISS при ремонти и поддръжка подпомага безпроблемното протичане на процесите, безопасността на работа и надеждните резултати.

Свържете се с нас за повече информация относно плановете за услуги ZEISS OPTIME

Формулярът се зарежда...

Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.

Свържете се с нас

Запитване за продажби и продукти

Формулярът се зарежда...

За повече информация или за заявка за продажба.
Моля, посочете интереса си към даден продукт и каква информация бихте искали да получите.

Информацията, въведена във формуляра за контакт, ще бъде използвана за отговор на вашата заявка от Carl Zeiss Meditec AG, нашите местни компании за продажби на Carl Zeiss Meditec по имейл или телефон. Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.

Запитване за сервизни услуги

Формулярът се зарежда...

За съдействие или въпроси относно продукт на ZEISS.
Моля, попълнете този формуляр и ние ще се свържем с Вас.

Информацията, въведена във формуляра за контакт, ще бъде използвана за отговор на вашата заявка от Carl Zeiss Meditec AG, нашите местни компании за продажби на Carl Zeiss Meditec по имейл или телефон. Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.

Общо запитване

Формулярът се зарежда...

За общи запитвания, свързани с кариера, пресата, информация за компанията.
Моля, посочете подробности за своята заявка.

Информацията, въведена във формуляра за контакт, ще бъде използвана за отговор на вашата заявка от Carl Zeiss Meditec AG, нашите местни компании за продажби на Carl Zeiss Meditec по имейл или телефон. Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.


  • 1

    CSAT измерва как предлаганите продукти и услуги отговарят или надхвърлят очакванията на клиентите. Резултатът представя общия процент на удовлетворените клиенти.