Услуги на ZEISS

Възможност да се съсредоточите върху грижата за пациента.

ZEISS OPTIME

Възползвайте се от услугите на ZEISS, за да се фокусирате върху важните за Вашата клиника или практика неща: предлагането на отлични грижи за пациентите.

Медицински специалисти, ИТ мениджъри и клинични директори от цял свят споделят своите истории за предизвикателствата на ежедневието. Вижте как надеждната поддръжка и ремонт на системата, прозрачните процеси и цифровата поддръжка поддържат безпроблемната работа на клиниките и практиките с плановете за обслужване OPTIME® от ZEISS. Следващите видеа от клиенти на ZEISS от цял свят улавят тези моменти и опит.

Услугите на ZEISS се отличават с висока степен на удовлетвореност на клиентите

Клиентите в цял свят разчитат на ZEISS OPTIME. С десетилетия опит в подкрепата на Вашите клинични и практически нужди, ние Ви даваме възможност да се съсредоточите върху грижите за пациентите чрез гарантирано време на безотказна работа, оптимизирана производителност на системата и свързани авангардни технологии.
Високата оценка за удовлетвореност на клиентите1 е доказателство за ангажираността ни да предоставяме изключителни услуги и да осигуряваме подкрепата, от която се нуждаят нашите клиенти.

Надеждност

Тези истории на клиенти са доказателство, че ZEISS OPTIME предлага надеждни услуги на клиники и практики по целия свят. Независимо дали здравните специалисти се нуждаят от смяна на резервни части 24/7, бърза поддръжка от нашия сервизен екип, надстройка на софтуера или други услуги, те могат да разчитат на надеждно партньорство. В тези видеа можете да видите как нашият сервизен екип осигурява възможност на клиентите ни да предоставят първокласна грижа за пациентите.

Сервизният екип на ZEISS е „на една крачка разстояние“

Д-р Рохит Ом Паркаш и д-р Тушя Ом Паркаш.

Очен институт на д-р Ом Паркаш

Екипът от баща и син в Института по очни болести „Д-р Ом Паркаш“ в Пенджаб, Индия, разчита на непрекъснатата експлоатация на системата, за да ръководи големия обем работа на своята офталмологична практика. Бързата поддръжка от сервизния екип на ZEISS е от значение. Вижте как планът за обслужване ZEISS OPTIME е неразделна част от мисията им за предоставяне на изключителни грижи за пациентите.

Най-хубавото при ZEISS е, че винаги можем да разчитаме на тях, тъй като те винаги са се отнасяли към нас като към част от голямо семейство.

Д-р Тушя Ом Паркаш Хирург по катаракта и рефрактивна хирургия, Очен институт на д-р Ом Паркаш, Индия

Прозрачност

Силните партньорства са изградени на основата на прозрачност. В тези видеа чуйте от клиенти как прозрачните планове за обслужване ZEISS OPTIME помагат на техните здравни практики да осигурят непрекъсната диагностика и лечение. Тези истории на клиенти показват същността на прозрачните услуги – от ясното ценообразуване, подробните договорни условия за обслужване, безпроблемния информационен поток в системите на ZEISS и открития диалог с нашия сервизен екип.

Прозрачност при грижите: Защо ZEISS OPTIME е „от съществено значение за развитието на практиката“

Д-р Карстен Кортюм, MD PD

Медицинска практика на д-р Кортюм MVZ GmbH

В семейната офталмологична практика в Лудвигсбург д-р Карстен Кортюм цени ясната комуникация с пациентите. Той избра план за обслужване ZEISS OPTIME, за да осигури плавни и прозрачни процеси за изключителната грижа за над 7000 пациенти всяко тримесечие. Д-р Кортюм разчита на ZEISS за безпроблемна работа и спазване на законовите изисквания при поддръжката на медицински системи. Ролята на ZEISS OPTIME е от съществено значение за растежа на практиката, тъй като поддържа високопроизводителни и точни системи.

Харесва ми да го сравнявам с поддръжката на самолет. Като пътник аз самият не бих искал да се кача на самолет, който не е бил редовно обслужван. Мисля, че пациентите имат същите очаквания към медицинското оборудване в лекарския кабинет.

Д-р Карстен Кортюм, MD PD Специалист офталмолог, медицинска практика на д-р Кортюм MVZ GmbH, Германия

Свързаност

С ZEISS OPTIME клиниките и практиките се възползват от дългогодишно дигитално партньорство, което им позволява да се съсредоточат върху грижите за пациентите. Историите на клиентите ни показват начините, по които поддържаме връзка с професионалистите в областта на здравеопазването по света и ги подкрепяме, когато имат нужда от това. От отдалечени услуги по заявка и свързаност на инструменти до ефективни инструменти за управление на работния процес в тези видеа вижте как функционира една безпроблемно свързана и напълно поддържана здравна практика.

Свързаност за първокласни грижи за пациентите

Д-р Педро Таня Риверо

OFTALVIST

Свързаността с услуги в реално време е от решаващо значение за професионалния екип на клиника OFTALVIST, мрежа от над 40 очни кабинета в цяла Испания, в която се лекуват 300 000 пациенти годишно. Вижте как незабавната дистанционна поддръжка на ZEISS OPTIME гарантира, че клиниките са винаги готови да се грижат за своите пациенти, като решават проблемите „на момента“, като същевременно осигуряват сигурна връзка, отговаряща на най-новите стандарти.

В наши дни дигитализирането е от съществено значение. Свързват се с устройствата, диагностицират и проверяват какво се случва. А на мен ми се налага да се включвам само ако има нещо, което не могат да направят, или ако има проблем с комуникацията.

Алфредо Филиу ИТ мениджър, OFTALVIST, Испания

Свържете се с нас за повече информация относно плановете за услуги ZEISS OPTIME

Формулярът се зарежда...

Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.

Свържете се с нас

Запитване за продажби и продукти

Формулярът се зарежда...

За повече информация или за заявка за продажба.
Моля, посочете интереса си към даден продукт и каква информация бихте искали да получите.

Информацията, въведена във формуляра за контакт, ще бъде използвана за отговор на вашата заявка от Carl Zeiss Meditec AG, нашите местни компании за продажби на Carl Zeiss Meditec по имейл или телефон. Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.

Запитване за сервизни услуги

Формулярът се зарежда...

За съдействие или въпроси относно продукт на ZEISS.
Моля, попълнете този формуляр и ние ще се свържем с Вас.

Информацията, въведена във формуляра за контакт, ще бъде използвана за отговор на вашата заявка от Carl Zeiss Meditec AG, нашите местни компании за продажби на Carl Zeiss Meditec по имейл или телефон. Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.

Общо запитване

Формулярът се зарежда...

За общи запитвания, свързани с кариера, пресата, информация за компанията.
Моля, посочете подробности за своята заявка.

Информацията, въведена във формуляра за контакт, ще бъде използвана за отговор на вашата заявка от Carl Zeiss Meditec AG, нашите местни компании за продажби на Carl Zeiss Meditec по имейл или телефон. Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.


  • 1

    CSAT измерва как предлаганите продукти и услуги отговарят или надхвърлят очакванията на клиентите. Резултатът представя общия процент на удовлетворените клиенти.