Възползвайте се максимално от своя продукт с MyZEISS
Получете достъп до ексклузивно съдържание за вас и вашия екип.
Представяне на MyZEISS
Често задавани въпроси
-
Клиентската платформа MyZEISS е вашата дестинация за всичко, което ZEISS предлага - от управлението на вашите системи до цифровите услуги и обучението.
- My Learning: Разглеждате изчерпателни ръководства за продукти и посещавате онлайн курсове за сертифициране от ZEISS Academy. Откривате клинични случаи от ваши колеги чрез Peer Insights.
- My Tools: Специални пациентски материали за клиенти в областта на офталмологията, които подпомагат развитието на вашия бизнес. CONVIVO Image Library се предлага изключително на клиентите на ZEISS CONVIVO.
- My Systems: Администрирате устройствата си и заявявате сервизни услуги - онлайн.
-
MyZEISS е платформа, оптимизирана за всеки потребител. Препоръчваме ви да използвате служебния си имейл адрес, за да се регистрирате в три лесни стъпки на адрес: www.zeiss.com/meditec/myzeiss
- Стъпка 1: Въведете своя служебен имейл адрес
- Стъпка 2: Попълнете формуляра
- Стъпка 3: Активирайте акаунта си, като щракнете върху връзката в имейла за потвърждение.
-
В зависимост от функциите и специалността се предлагат допълнителни инструменти. Например ZEISS CONVIVO Image Library, предлагана на нашите клиенти на CONVIVO, предоставя избрани клинични случаи от ваши колеги, показващи примери за изображения, получени по време на процедури, извършени с CONVIVO® от ZEISS. Тъй като продължаваме да поддържаме обширните си клиентски сегменти, продължаваме да разработваме и предоставяме нови функционалности и услуги.
-
Създавайте и подавайте заявки за обслужване от главния екран „Service Requests“ или чрез прегледа на устройствата в раздел „My Systems“. При използване на последното, заявката за обслужване се попълва предварително с първоначални данни, включително отделение и сериен номер. След това изберете общия проблем и обяснете подробно затрудненията, които изпитвате. Съществува и възможност за качване на изображения или видеоклипове, които да ни помогнат да разберем проблема по-лесно и да го решим бързо. Можете да проследите напредъка при обработката на заявката си за обслужване по всяко време в раздела „Service Requests“.
-
Да, MyZEISS съдържа различни видеоклипове и документация за обучение и отстраняване на неизправности във връзка с продукта. Отстранявате проблеми, свързани с вашите продукти, с помощта на кратки видеоклипове с инструкции, представени от професионалисти на ZEISS. Нещо повече, партньорските проучвания предлагат богат набор от клинични случаи, използващи технологиите на ZEISS, които са подготвени и представени от вашите колеги.